вторник, 16 августа 2016 г.

Olena V. Kniazeva
Отримала гриф МОН України на робочий зошит Біологія 8, і, вкотре, визначаю свій зошит як пошук компромісу, професійний вихід з ситуації, що склалася.
Авторитету вчителя (безумовного і традиційного) ВЖЕ немає, а готовності і бажання дітей вчитися для себе ЩЕ немає.
Багаторічний (споконвічний!) стиль навчання через авторитет учителя змінює стиль навчання "надання освітніх послуг". Це не наш стиль :) , однак, зміни зупинити неможливо! Можливо впливати на їх якість, можливо визначати своє місце, знайти свій стиль у цих змінах.
Вихід у професіоналізмі.
Вихід у підвищенні рівня професіоналізму і його відповідності вимогам часу, новому стилю життя освіти, суспільства, країни.
Вчитель-професіонал:
1) з посмішкою і позитивом приходить на роботу, тому що його робота пов’язана з дітьми;
2) з посмішкою йде з роботи додому, тому що в нього є його особисте життя, його родина, його інтереси і захоплення, його особисті плани, - їм необхідно приділити і час, і увагу, і позитив;
3) кожен урок проводить як свято - свято поваги до дитини, свято пізнання нового, свято успіху, який дитина визначає як успіх;
4) забезпечує свій урок так, щоб убезпечити себе від нарікань адміністрації та від претензій батьків;
5) вміє спокійно пояснити батькам і керівництву, що його дії відповідають вимогам і документам МОН, здоровому глузду і єдності мети і задач вчителів і батьків заради щастя і здоров’я дитини;
6) з розумінням спілкується з батьками, пам’ятаючи, що диплом педагога у нього в кармані, усвідомлюючи, що батькам необхідні поради і підтримка;
7) ніколи не бере роботу "надом" (!), відключає відомий батькам номер після 18.00, поважає своє життя і життя своїх рідних;
8) постійно, завжди і всюди отримує освіту, спілкується з колегами, відкритий для нового, не припускає навіть натяку на професійну деформацію, пам’ятає, що без авторитету працювати вчителем неможливо, а авторитет сьогодні дорівнює професіоналізму.
Авторитет сьогодні дорівнює професіоналізму.
Відходять у минуле (це добре!) критерії оцінки "люблю/не люблю цю вчительку". Послуги! Яка любов! Якщо внаслідок вашої професійної роботи з’являться ще й теплі відносини, слова вдячності, квіти та вітання через роки з Днем Учителя, добре, якщо ні - теж добре! Домінантою вашого життя вчителя-професіонала має бути пункт 2 моїх порад.
Маєте бути щасливі! Вчитель - це робота, хоча і унікальна. І робити її необхідно якісно!

Комментариев нет:

Отправить комментарий